На головнуНаписати листа
Новини | Історія | Фотогалерея | Штат | Документи | Ресурси | Контакти | FAQ | NOC
Запитання та відповіді (FAQ) : Поштові клієнти
  • Що потрібно для роботи з електронною поштою?
    Для роботи з електронною поштою використовується спеціальна програма: поштовий клієнт. Серед популярних поштових клієнтів для Microsoft Windows можна назвати Outlook Express, Netscape Messenger, The Bat. Також Вам, звичайно, потрібно завести поштову скриньку.
    Як завести собі поштову скриньку на головному поштовому сервері університету mail.univ.kiev.ua Ви можете прочитати в підрозділі WebMail розділу Питання і відповіді.

  • Як мені настроїти програму Outlook Express для роботи із сервером mail.univ.kiev.ua?
    Назви розділів меню на опцій настройки вказані для англійської версії програми, в дужках вказано відповідні назви для російської версії.
    Вам потрібно зайти в розділ меню Tools (Сервис), потім Accounts... (Учетные записи...).Відкриється нове вікно, де потрібно натиснути кнопку Add (Добавить) і вибрати в меню пункт Mail... (Почта...). В новому вікні потрібно ввести певні додаткові дані і все.

  • Що таке POP3 та IMAP? Що краще?
    Це назви протоколів, які використовуються поштовим клієнтом для роботи із сервером вхідних i повідомленнь. IMAP має значно більше можливостей, наприклад, дозволяє групувати листи по папках, а також запобігає випадковому видаленню корисних листів. Поштовий сервер університету підтримує обидва протоколи, в тому числі і з пітримкою шифрування (POP-SSL, IMAP-SSL). Поштові сервери факултетів підтримують переважно протокол POP3.

  • Що таке Incoming mail server та Outgoing mail server? Які їх адреси для університетського сервера?
    Це поштовий сервер для вхідних та вихідних листів відповідно. Для головного університетського сервера це mail.univ.kiev.ua .

  • Хто такий MAILER-DAEMON?
    Мушу Вас розчарувати: це зовсім не іноземець, що хоче з Вами познайомитись ;-). Від цієї адреси приходять службові повідомлення, наприклад про те, що Ви вказали неіснуючу адресу призначення або про те, що у зв"язку з проблемами в Інтернеті Ваше повідомлення не доставлене адресату протягом певного періоду. Відповідати на ці листи і взагалі писати на цю адресу не варто.

  • Я в себе вдома (на роботы, в друзів і т.д.) настроїв поштовий клієнт так, як вказано тут. В результаті я нормально отримую пошту, але не можу відкравити листа нікому, крім адрес із домену univ.kiev.ua
    Справа в тому, що з певних причин (перш за все для того, щоб сервер не можливо було використати для розсилки спаму) поштовий сервер університету приймає на відправку листи тільки від клієнтів з мережі університету. Якщо Ви підєднались до мережі інтернет за допомогою якогось провайдера, то в полі Outgoing mail server Вам потрібно вказати SMTP сервер Вашого провайдера.

  • У мене все-одно проблеми з поштою.
    Можливо ви неправильно встановили параметри локальної мережі чи програми. Зверніться до останнього пункту підрозділу Загальні параметри мережі ;)

Якщо Ви не знайшли тут відповідей на свої запитання, то звертайтеся до адміністратора поштового сервера (mail@univ.kiev.ua) або до адміністратора пошти postmaster@univ.kiev.ua

© 2000-2014. Інформаційно-обчислювальний центр. пр-т Академіка Глушкова, 4д наверх