- Які дані потрібні для того, щоб настроїти локальну мережу на комп"ютері?
Вам потрібно уточнити в адміністратора підрозділу наступні дані:
- IP address (IP-адрес) - IP-адреса комп"ютера. Зазвичай складається з чотирьох чисел від 0 до 255, які записуються через крапку (наприклад, 10.7.3.114).
- Subnet Mask (Маска подсети) - маска підмережі. Як і IP-адреса, складається з чотирьох чисел від 0 до 255, але здебільшого перші 2 чи 3 числа - 255.
- Default gateway (Шлюз) - шлюз за умовчанням. Має вигляд такий же, як і IP-адреса, навіть перші декілька чисел співпадають.
- Host (Имя компьютера) - ім"я комп"ютера.
- Domain (Домен)) - ім"я домена Вашого підрозділу. Наприклад, для ІОЦ - icc.univ.kiev.ua .
Ще Вам знадобиться така інформація:
- DNS Server Search Order (Порядок просмотра серверов DNS)) - порядок перегляду серверів DNS. Якщо Ви перебуваєте в Червоному або сусідніх корпусах, то введіть спочатку адресу 91.202.129.100, а потім 91.202.128.100, якщо ж в корпусі на виставці, то навпаки: спочатку 91.202.128.100, а потім 91.202.129.100 .
- Domain Suffix Search Order (Порядок просмотра доменных суффиксов) - порядок пошуку серверів, якщо не вказане повне доменне ім"я. Введіть сюди спочатку ім"я домена підрозділу, потім ім"я домена університету: univ.kiev.ua .
- Я замінив комп"ютер (мережеву карту), і з того часу не працює мережа, хоча всі настройки вказані правильно.
Додатковий симптом: може працювати зв"язок із сусідніми косп"ютерами
Вас заблокувала спеціальна система, що запобігає самовільній зміні користувачами своїх IP-адрес (Static ARP). Повідомте адміністратора Вашого підрозділу про те, що Ви замінили мережеву карту, і він зніме блокування.
- У мене все одно нічого не працює.
Підіть у найближчий магазин чи кіоск, купіть там пива і зверніться до адміністратора з проханням настроїти Вам мережу :-)
У випадку виникнення проблем звертайтеся до відповідальних осіб.
|